Jobs in HRINC Cambodia, The Best Employment, Career & Recruitment Site, Working in Cambodia

Are you a Student? Just Finished?

Looking for Experiences?

We have opening internship positions waiting for you right now.

Search Jobs


Eg: accounting, finance, information technology...

Poll

Do you like your current job?
 

SpringBoard4Cambodia

Featured Employers

HRINC Video

IT and Data Management Specialist

Company profile

photo

HRINC (Cambodia) Co., Ltd

HRINC is the leading provider of HR Services to the Cambodia market and expanding to the South East Asia region.  We support multinational companies and leading ASEAN conglomerates and SMEs with their Human Resource needs, from consulting and market intelligence, to outsourcing and compliance as well as recruitment.


Job details

Job title: IT and Data Management Specialist Featured Job
Job code:
Salary Type: Competitive
Sector: Not-for-Profit Sector(NGO)
Industry: NGO
Minimum salary: 700
Maximum salary: 900
Job Level: Experienced Professional (3 – 5 years’ experience)
Job type: Full-Time
Country: Cambodia
Location: Phnom Penh
Job Category/ Job Function: IT and Telecommunication
Description:
  • Job Responsibilities:
    • Develop, manage and maintain the essential IT functions required by the Joint Secretariat include office systems and the Registration Management System; on-line registration and license to practice with payment system;
    • Ensure that all technology components of the Joint Secretariat are functioning effectively and efficiently, including computers, printers, telephones, audiovisual equipment, web sites, and social media vehicles (e.g. Facebook, Twitter) used by the Joint Secretariat;
    • Prepare regular reports and quality data as directed by the Managing Director;
    • Provide IT administrative support to the team members;
    • Develop and maintain an organizational presence and effective messaging through the use of social media (e.g. Facebook, LinkedIn, Twitter) effectively;
    • Develop and design artworks and webpages for official page of the Joint Secretariat;
    • Be the contact point for the Joint Secretariat that effectively coordinates, manages and reports on the maintenance contract with the IT Company, Code’s Done;
    • Coordinate external agencies that provide services related to information technology, data management services
    • Provide feedback/input to improve online tools & social media
    • Provide annual budget proposals relating the IT equipment and software maintenance and replacement.
  • តួនាទីនិងការទទួលខុសត្រូវ
    • បង្កើត គ្រប់គ្រង និងថែរក្សាមុខងារ IT សំខាន់ៗដែលជាតម្រូវការដោយលេខាធិការដ្ឋានរួមដូចជា ប្រព័ន្ធក្នុងការិយាល័យ និងប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការចុះបញ្ជិកា ការចុះបញ្ជិកាតាមអ៊នឡាញ និងអាជ្ញាបណ្ណប្រកបវិជ្ជាជីវៈជាមួយប្រព័ន្ធបង់ប្រាក់។
    • ធានាថារាល់សមាសភាពបច្ចេកទេស នៃលេខាធិការដ្ឋានរួមមានមុខងារ ប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងស័ក្តិសិទ្ធិភាពរួមមាន កុំព្យូទ័រ ព្រីនទ័រ ទូរស័ព្ទ ឧបករណ៍សោតទស្សន៍ គេហទំព័រ និងយានបណ្តាញសង្គម(ឧ. ហ្វេសប៊ុក និង Twitter) ដែលប្រើដោយលេខាធិការដ្ឋានរួម។
    • រៀបចំរបាយការណ៍ដោយបានទៀងទាត់ និងទិន្នន័យ ដែលមានគុណភាពក្រោមការណែនាំដោយនាយកគ្រប់គ្រង។
    • ផ្តល់ការគាំទ្ររដ្ឋបាលផ្នែក IT ដល់សមាជិក្រុម
    • អភិវឌ្ឍនិងរក្សាការរៀបចំ និងផ្ញើសារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពតាមរយៈ ការប្រើប្រាស់ បណ្តាញសង្គម (ឧ. Facebook LinkedIn Twitter) ។
    • បង្កើតនិងរចនានិងគេហទំព័រសម្រាប់ទំព័រផ្លូវការរបស់លេខាធិការដ្ឋានរួម។
    • ជាជនបង្គោលសម្រាប់លេខាធិការដ្ឋានរួម ដែលត្រូវសម្របសម្រួល គ្រប់គ្រង និងរាយការណ៍ លើការលំហែទាំជាមួយក្រុមហ៊ុន IT កូដដាន់ឲ្យមានប្រសិទ្ធភាព។
    • សម្របសម្រួលស្ថាប័នខាងក្រៅ ដែលផ្តល់សេវាផ្សេងៗទាក់ទងនឹង ព័ត៌មានបច្ចេកវិទ្យា សេវាគ្រប់គ្រងទិន្នន័យ។
    • ផ្តល់ព័ត៌មានត្រលប់/ធាតុចូលដើម្បីកែលម្អឧបករណ៍អ៊នឡាញ និងបណ្តាញសង្គម
    • ផ្តល់សំណើថវិកាប្រចាំឆ្នាំទាក់ទងនឹងសម្ភារៈ IT និងការលំហែទំា software និងការប្តូរ។
  • Job Requirements:
    • Bachelor degree in Computer Science and Web Design
    • Minimum 3 years of information technology experience in Cambodia, including responsibility for design and maintenance of IT systems and data bases as well as equipment planning, procurement, monitoring, and maintenance;
    • Skills and knowledge to effectively work with, various computer programs, including word processing, spreadsheets, presentation software (e.g. Power Point), and database programs;
    • Demonstrated ability to develop and maintain a professional web site;
    • Experience in developing, implementing, and monitoring both budgets and operational plans;
    • Be able to work under pressure deliver outputs quickly, efficiently to high standard.
    • Be able to work with minimal supervision;
    • Experience in developing metrics and quality reports that support the Managing Director and Executive Committee in monitoring that the Joint Secretariat is achieving its desired outcomes;
    • Demonstrated interpersonal and communication skills, both oral and written, to maintain productive working relationships with a range of internal and external stakeholders –Executive Committee of the Joint Secretariat, Councils, Councils, Ministry of Health, health donors; IT contractors ;
    • Demonstrated organizational skills, including ability to prioritize and effectively manage multiple tasks and deadlines while maintaining attention to detail;
    • Ability to work collaboratively and effectively as part of a small team; be pro-active and flexible;
    • Ability to exercise judgment and resolve issues in accordance with agreed parameters.
    • High level of proficiency in speaking, listening, reading and writing in English.
  • លក្ខណៈសម្បត្តិនិងបទពិសោធន៍ដែលត្រូវការ
    • មានបរិញ្ញាបត្រវិទ្យាសាស្រ្តកុំព្យូទ័រ និងការរចនាគេហទំព័រ
    • មានបទពិសោធបច្ចេកវិទ្យាយ៉ាងតិច ៣ ឆ្នាំនៅកម្ពុជា រួមមានការទទួលខុសត្រូវ ក្នុងការរចនានិ ងថែរក្សាប្រព័ន្ធ IT និងទិន្នន័យ ព្រមទាំងការរៀបចំផែនការឧបករណ៍ លទ្ធកម្ម ការត្រួតពិនិត្យតាមដាន និងការថែរក្សា។
    • មានសមត្ថភាពនិងចំណេះដឹង ដើម្បីធ្វើការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ជាមួយកម្មវិធីកុំព្យូទ័រផ្សេងៗ ដូចជា word processing spreadsheets presentation software (ឧ. Power Point) និងកម្មវិធីទិន្នន័យ។
    • មានសមត្ថភាពដើម្បីបង្កើតនិងថែរក្សាគេហទំព័រលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈ
    • មានបទពិសោធន៍ក្នុងការអភិវឌ្ឍន៍ ការអនុវត្ត និងត្រួតពិនិត្យតាមដានទាំងថវិកា និងផែនការប្រតិបត្តិ
    • អាចធ្វើការក្រោមសំពាធដោយផ្តល់លទ្ធផលបានយ៉ាងរហ័ស សក្ត័សិទ្ធិប្រកបដោយស្តង់ដារខ្ពស់
    • អាចធ្វើការជាមួយការត្រួតពិនិត្យតិចតួច
    • មានបទពិសោធន៍ក្នុងការបង្កើតរបាយការណ៍ទិន្នន័យ និងគុណភាព ដែលគាំទ្រដល់នាយកគ្រប់គ្រងនិងគណៈកម្មាធិការប្រតិបត្តិ ក្នុងការត្រួតពិនិត្យថាលេខាធិការដ្ឋានរួមនឹងត្រូវសម្រេចបាននូវលទ្ធផល ដែលចង់បានរបស់ខ្លួន។
    • មានជំនាញអន្តរបុគ្គលនិងការប្រាស្រ័យទាក់ទង ទាំងផ្ទាល់មាត់និងការសរសេរ ដើម្បីថែរក្សាទំនាក់ទំនងការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយ អ្នកពាក់ព័ន្ធខាងក្នុង និងខាងក្រៅ - គណៈកម្មាធិការប្រតិបត្តិរបស់លេខាធិការដ្ឋានរួម គណៈ ក្រសួងសុខាភិបាល ម្ចាស់ជំនួយសុខាភិបាល និង អ្នកម៉ៅការងារ IT ។
    • មានជំនាញរៀបចំរួមមានសម្ថភាពក្នុងការកំណត់អាទិភាពនិងគ្រប់គ្រងភារកិច្ច ច្រើនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនិង តាមកាលកំណត់ដោយរក្សាភាពម៉ត់ចត់។
    • មានសមត្ថភាពធ្វើការសហការនិងមានប្រសិទ្ធភាពដែលជាផ្នែកមួយនៃក្រុម មានភាពសកម្មនិងមានភាពបត់បែន។
    • មានសមត្ថភាពអនុវត្តសេចក្តីសម្រេចនិងដោះស្រាយបញ្ហាស្របតាមដែនកំណត់ដែលបានព្រមព្រៀង
    • មានជំនាញក្នុងការនិយាយ ការស្តាប់ ការអាននិងការសរសេរជាភាសាអង់គ្លេស
  • How to apply:
    • Contact person: Mr. Phalla
    • E-mail: khoeung.phalla@hrinc.com.kh
    • Tel: +855 (23) 211 437
    • Address: House #10, Okhna Pich Avenue (Street 242), Sangkat Chaktomuk, Khan Daun Penh, Phnom Penh, Cambodia
    • Website: www.hrinc.com.kh; www.hrinc.asia
Status: Approved
Deadline: 2018-01-15 17:00:00
Premium job: Yes
Employer: HRINC (Cambodia) Co., Ltd
Back   Back   Views   Hits:205   Apply to this job   Apply       Add note     Add note        


You are here: Home Page