Jobs in HRINC Cambodia, The Best Employment, Career & Recruitment Site, Working in Cambodia

Are you a Student? Just Finished?

Looking for Experiences?

We have opening internship positions waiting for you right now.

Search Jobs


Eg: accounting, finance, information technology...

Poll

Do you like your current job?
 

SpringBoard4Cambodia

Featured Employers

HRINC Video

Registration Specialist

Company profile

photo

HRINC (Cambodia) Co., Ltd

HRINC is the leading provider of HR Services to the Cambodia market and expanding to the South East Asia region.  We support multinational companies and leading ASEAN conglomerates and SMEs with their Human Resource needs, from consulting and market intelligence, to outsourcing and compliance as well as recruitment.


Job details

Job title: Registration Specialist Featured Job
Job code:
Salary Type: Competitive
Sector: Not-for-Profit Sector(NGO)
Industry: NGO
Minimum salary: 700
Maximum salary: 900
Job Level: Experienced Professional (3 – 5 years’ experience)
Job type: Full-Time
Country: Cambodia
Location: Phnom Penh
Job Category/ Job Function: Administrative / Secretary and Reception
Description:
  • Role and Responsibilities:
    • Manage the day-to-day application and assessment processes for registration and initial and renewable license to practice functions for the five health profession Councils assuring that the registrants who hold the required education qualification/s, meet the “fitness to practice” requirements in order to be registered as a health professional and licensed to practice as a health practitioner;
    • Review, verify and validate the required documentation for each application and presenting for decision or refusal by the Council delegate;
    • Ensure all registration information are recorded accurately and keep up to date;
    • Review and analyze the monthly registration and license to practice reports for the Managing Director, each health profession Council’s president;
    • Make sure the registration applications in database are approved by the each health profession council president;
    • Issue certificate of registration and license to practice for individual health profession council president to sign;
    • Prepare certificate of registration delivery for all registers;
    • Conduct random spot check of the name of register for audit trail and clear all pending applications in a timely manner;
    • Report regularly to the Managing Director and IT & Database Specialist on complaints/issues/challenges received and identified related to use of registration database.
  • តួនាទីនិងការទទួលខុសត្រូវ:
    • គ្រប់គ្រងការអនុវត្តពីថ្ងៃទីមួយថ្ងៃ និងដំណើរការវាយតម្លៃសម្រាប់មុខងារ ការចុះបញ្ជិកានិងការផ្តល់អាជ្ញាបណ្ណដំបូងនិងផ្តល់អាជ្ញាបណ្ណឡើងវិញដើម្បីប្រកបវិជ្ជាជីវៈសម្រាប់គណៈវិជ្ជាជីវៈទាំងប្រាំ ធានាថាអ្នកចុះបញ្ជិកាមានគុណវុឌ្ឍិ ស្របតាមលក្ខខណ្ឌតម្រូវ “កាយសម្បទាក្នុងការប្រកប ដើម្បីចុះបញ្ជីជាអ្នកវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល និងអាជ្ញាបណ្ណដើម្បីប្រកបជាអ្នកប្រកបវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល។
    • ពិនិត្យឡើងវិញ ផ្ទៀងផ្ទាត់ និងធ្វើសុពលភាពនៃឯកសារតម្រូវសម្រាប់ពាក្យស្នើសុំ និងបង្ហាញសម្រាប់ធ្វើការសម្រេចចិត្តឬបដិសេធដោយគណៈប្រតិភូគណៈវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល។
    • ធានារាល់ព័ត៌មាន ការចុះបញ្ជិកាទាំងអស់ ត្រូវបានកត់ត្រាទុកយ៉ាងត្រឹមត្រូវនិងរក្សាឲ្យមានបច្ចុប្បន្នភាព
    • ពិនិត្យឡើងវិញ និងវិភាគការចុះបញ្ជិកា និងផ្តល់អាជ្ញាបណ្ណប្រកប ជាប្រចាំខែ សម្រាប់ នាយកគ្រប់គ្រង និងប្រធានគណៈវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនិមួយៗ។
    • ធានាថា ពាក្យស្នើសុំចុះបញ្ជិកាមានក្នុងទិន្នន័យ ដែលត្រូវបានអនុម័តដោយប្រធានគណៈវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនិមួយៗ ។
    • ចេញវិញ្ញាបនបត្រនៃការចុះបញ្ជិកា និងអាជ្ញាបណ្ណប្រកប សម្រាប់ប្រធានគណៈវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលនិមួយៗដើម្បីចុះហត្ថលេខា។
    • រៀបចំវិញ្ញាបនបត្រនៃផ្តល់ការចុះបញ្ជិកា សម្រាប់បញ្ជីចុះបញ្ជិកាទាំងអស់
    • ពិនិត្យមើលឈ្មោះ នៃបញ្ជីសម្រាប់តាមដានក្នុងការធ្វើសវនកម្ម និងសំអាតនូវរាល់ការដាក់ពាក្យស្នើសុំដែលពន្យាពេលទាំងអស់ឱ្យទាន់ពេលវេលា។
    • រាយការណ៍ជាប្រចាំដល់នាយគ្រប់គ្រង និងអ្នកឯកទេសទិន្នន័យនិង IT លើពាក្យបណ្តឹង/បញ្ហា/បញ្ហាប្រឈមដែលបានទទួល និងការកំណត់ទាក់ទងនឹងការប្រើប្រាស់ទិន្នន័យការចុះបញ្ជិកា។
  • Required Experience & Qualifications:
    • Minimum bachelor degree in Administration, Management, Information System
    • Minimum of 3 years of health care experience in Cambodia or have previous experience from one of the health professions.
    • Skills and knowledge to effectively work with various computer programs, including word processing, spreadsheets, presentation software (e.g. Power Point), and database programs;
    • Experience in developing metrics and quality reports that support the Managing Director and Executive Committee in monitoring that the Joint Secretariat is achieving its desired outcomes;
    • Demonstrated interpersonal and communication skills, both oral and written, to maintain productive working relationships with a range of stakeholders, including the Councils, their health professionals, the public and other stakeholders;
    • Demonstrated organizational skills, including ability to prioritize and effectively manage multiple tasks and deadlines while maintaining attention to detail;
    • Ability to work collaboratively and effectively as part of a small team; be pro-active and flexible;
    • Demonstrated ability to exercise judgment and resolve issues in accordance with agreed standard operating procedures and guidelines.
    • High level of proficiency in speaking, listening, reading and writing in English.
  • លក្ខណៈសម្បត្តិនិងបទពិសោធន៍ដែលត្រូវការ:
    • យ៉ាងតិចមានបរិញ្ញាបត្ររដ្ឋបាល ការគ្រប់គ្រង និងប្រព័ន្ទព័ត៌មាន
    • យ៉ាងតិចមានបទពិសោធន៍ ៣ ឆ្នាំក្នុងវិស័យសុខាភិបាលក្នុងប្រទេសកម្ពុជាឬមានបទពិសោធន៍ពីវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលណាមួយ។
    • មានជំនាញនិងចំណេះដឹងដើម្បីធ្វើការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយកម្មវិធីកុំព្យូទ័រផ្សេងៗដូចជា word processing spreadsheets presentation software (ឧ. Power Point) និងកម្មវិធីទិន្នន័យ ។
    • មានបទពិសោធន៍ក្នុងការបង្កើតរបាយការណ៍ទិន្នន័យនិងគុណភាព ដែលគាំទ្រដល់នាយកគ្រប់គ្រងនិងគណៈកម្មាធិការប្រតិបត្តិ ក្នុងការត្រួតពិនិត្យថាលេខាធិការដ្ឋានរួមនឹងសម្រេចបាននូវលទ្ធផលដែលចង់បានរបស់ខ្លួន។
    • មានជំនាញអន្តរបុគ្គលនិងការប្រាស្រ័យទាក់ទង ទាំងផ្ទាល់មាត់និងការសរសេរ ដើម្បីថែរក្សាទំនាក់ទំនងការងារប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពជាមួយអ្នកពាក់ព័ន្ធរួមមាន គណៈ អ្នកវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល សាធារណៈជន និងភាគីពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀត។
    • មានជំនាញរៀបចំរួមមានសម្ថភាពក្នុងការកំណត់អាទិភាពនិងគ្រប់គ្រងភារកិច្ចច្រើនប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនិង តាមកាលកំណត់ដោយរក្សាភាពម៉ត់ចត់។
    • មានសមត្ថភាពធ្វើការសហការនិងមានប្រសិទ្ធភាពដែលជាផ្នែកមួយនៃក្រុម មានភាពសកម្មនិងមានភាពបត់បែន។
    • មានសមត្ថភាពអនុវត្តសេចក្តីសម្រេចនិងដោះស្រាយបញ្ហាស្របតាមនីតិវិធីប្រតិបត្តិជាស្តង់ដារនិងគោលការណ៍ណែនាំដែលបានព្រមព្រៀងនិង
    • មានជំនាញខ្ពស់ក្នុងការនិយាយ ការស្តាប់ ការអាននិងការសរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
  • Desired Experience & Qualifications:
    • Bachelor degree in management, health care, and/or a related field;
    • Five years of administrative experience working in the health care sector in Cambodia;
    • Prior experience in health profession regulation or equivalent in Cambodia;
    • Experience in interpreting and implementing Cambodian law in health profession regulation.
  • លក្ខណៈសម្បត្តិនិងបទពិសោធន៍ដែលត្រូវការ:
    • មានបរិញ្ញាបត្រក្នុងការគ្រប់គ្រង វិស័យសុខាភិបាល និង/ឬជំនាញពាក់ព័ន្ធ
    • មានបទពិសោធន៍រដ្ឋបាល ប្រាំឆ្នាំ ធ្វើការក្នុងវិស័យសុខាភិបាលក្នុងប្រទេសកម្ពុជា
    • មានបទពិសោធន៍មុនៗ ក្នុងការគ្រប់គ្រងវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាលឬសមមូលនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា និង
    • មានបទពិសោធន៍ក្នុងការបកប្រែនិងការអនុវត្តច្បាប់កម្ពុជា ក្នុងការគ្រប់គ្រងវិជ្ជាជីវៈសុខាភិបាល។
  • How to apply:
    • Contact person: Mr. Phalla
    • E-mail: khoeung.phalla@hrinc.com.kh
    • Tel: +855 (23) 211 437
    • Address: House #10, Okhna Pich Avenue (Street 242), Sangkat Chaktomuk, Khan Daun Penh, Phnom Penh, Cambodia
    • Website: www.hrinc.com.kh; www.hrinc.asia
Status: Approved
Deadline: 2018-01-15 17:00:00
Premium job: Yes
Employer: HRINC (Cambodia) Co., Ltd
Back   Back   Views   Hits:222   Apply to this job   Apply       Add note     Add note        


You are here: Home Page